Bli en av oss

I FMG jobber du med Norges mest attraktive mediekanaler sammen med kollegaer som heier på deg. Du er med på selskapets hurtige vekstreise og bidrar til utvikling av nye markedsføringprodukter. Hos oss får du mange muligheter for rask utvikling - både på et personlig og karrieremessig plan.

Se flere ledige stillinger
Ønsker du å være med på en reise hos et selskap som er i en ekstrem vekst?
For spennende kunde i mediebransjen ser vi etter deg som har et brennende ønske om å utvikle deg innen salg!
Hvordan kan vi sammen ta FMG til nye høyder?
Vi tilbyr
Hvorfor FMG?

FMG er et selskap med stor takhøyde og varierte arbeidsoppgaver. Vi rekrutterer bevisst kandidater med en X-faktor. Det er viktig for oss å hjelpe deg med å få frem det unike ved deg, uansett rolle - noe som sørger for rask personlig og yrkesmessig vekst. I tillegg jobber du med en portefølje bestående av noen av Norges mest attraktive mediekanaler, som DN, TU og Kapital.

Teamfølelse
Hva vi tilbyr deg

Markedets mest attraktive arbeidsplass

FMG er på vei til å innta en ledende posisjon i Norden med kunnskapsbasert nisjesalg og content som kjernevirksomhet. Fra oppstarten i Sverige i 2013 er FMG i dag et av Europas hurtigst voksende start-ups.

Hos oss belønnes gode prestasjoner, og i tillegg er det viktig for oss at våre medarbeidere trives på jobb. Her finnes ingen skarpe albuer, men desto mer engasjement.

 

Teamfølelse

Hos FMG jobber journalister, trafikk- og digitaliseringsspesialister, designere og utviklere med salg, content marketing, native advertising og employer branding.

Å jobbe i FMG er å vokse gjennom team-arbeid og å utvikle gode vennskap. Den sterke tilhørighetsfølelsen finner du igjen i hele organisasjonen.  Vi skaper målene sammen og feirer suksessene som ett lag.

 

Hardt arbeid skal belønnes

Å satse på våre medarbeidere er en selvfølge. I FMG setter vi jevnlig opp delmål som belønnes med alt fra reiser, til middager på byen. Interne og eksterne foredragsholdere og coacher hjelper oss med å sette høye mål og utvikle større kompetanse om digital media og content marketing.

I tillegg har vi en kultur som oppmuntrer hele organisasjonen til å dele av sin kunnskap og heie på hverandre. Vi har også en sjenerøs provisjonsmodell.