Case

Showtic

«Vi økte både salg og oppmerksomhet rundt oppsetningene våre.»

S
Det beste med FMG er at de viser et sterkt engasjement for det vi jobber med, og skaper innhold som virkelig føles «spot-on». De har dessuten konkurransedyktige tilbud som leverer gode resultat. Vi kan se hvordan kampanjene generer trafikk til hjemmesiden vår, noe som både øker salg og oppmerksomhet rundt våre oppsetninger. De lar oss til og med være delaktige og holder oss i loopen gjennom hele prosessen for å sikre et vellykket samarbeid. Vi er kjempefornøyde.
– Sofia Ekskog, Marketing & Sales Manager Stockholm
01

Oppdrag

Showtic ville øke kjennskapen til sine eventer for slik å øke billettsalget. De hadde tidligere jobbet med film, men var nysgjerrige på å teste et native-opplegg for å se hvilken effekt dette hadde på målgruppen.

02

Løsning

Sammen med FMGs team ble en digital kundeavis produsert. Denne ble fylt med artikler om konserter, musikaler og teaterforestillinger og inneholdt også sitater av og intervjuer med skuespillere og produsenter. Leserne kunne enkelt klikke seg direkte til billettsalget.

03

Resultat

Showtic lyktes med å øke kjennskapen til flere av sine forestillinger og økte raskt antallet solgte billetter.

Antall artikler
0
Antall unike besøkende 2018
0
Minutter i lesetid i snitt
0